Ohjeet ja ehdot

Noudatamme kuluttajansuojalain etämyyntiin sovellettavia säännöksiä.

Siirry kohtaan

  1. Maksaminen
  2. Toimitus
  3. Vaihtaminen
  4. Kaupan peruminen
  5. Palauttaminen
    1. Palauttaminen Postin pakettiautomaatista
    2. Palauttaminen Postin palvelupisteessä
  6. Maksun palauttaminen
  7. Myyntikelpoisuus

Maksaminen

Voit maksaa seuraavilla maksutavoilla: MobilePay, Collector Bank, Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, Visa (Nets), MasterCard (Nets) ja American Express (Nets).

Maksu tapahtuu Paytrail Oyj (y-tunnus: 2122839-7) kautta. Tiliotteellasi tai korttilaskullasi näkyy maksun saajana Paytrail Oyj, koska Paytrail välittää maksun meille. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Paytrailin yhteystiedot ovat: Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, puh. 020 718 1830.

Toimitus

Toimitamme vain Suomessa sijaitseviin osoitteisiin.

Toimituskulut sisältyvät tuotteiden hintoihin.

Toimitustapamme on postipaketti. Lähetämme tuotteesi 1–3 arkipäivän sisällä kaupanteosta.

Huom! Posti säilyttää pakettia nykyisin vain 7 päivää, minkä jälkeen noutamaton paketti palautuu meille. Lisätietoja Postin uudistuksesta.

Vaihtaminen

Jos haluat vaihtaa tuotteen, peru kauppa palauttamalla tuote meille ja osta uusi korvaava tuote verkkokaupastamme.

Katso perumisen ja palauttamisen ohjeet alta.

Kaupan peruminen

Jos haluat perua kaupan, täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake ja palauta tuote sekä lomake meille.

Sinulla on 14 päivää aikaa perua kauppa. Laskeminen aloitetaan siitä, kun olet vastaanottanut toimituksen.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei peruutus. Noutamatta jätetyistä toimituksista perimme 10 euroa toimitus-, pakkaus ja käsittelykuluja.

Palauttaminen

Palautusoikeus koskee vain puhtaita ja käyttämättömiä tuotteita. Mahdolliset tuotelaput on oltava paikallaan ja myös ehjä tuotepakkaus tulee palauttaa.

Tee palautus 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake.

Ilman palautuslomaketta emme tiedä, kenen palauttama tuote palautuslähetyksessä on, emmekä voi palauttaa rahoja sinulle automaattisesti.

Pakkaa palautettava tuote ja palautuslomake huolellisesti. Käytä palautukseen mieluiten samaa pussia tai laatikkoa, jossa sait lähetyksen.

Palautus on sinulle maksuton, kun noudatat palautusohjeitamme. Emme vastaanota muulla tavalla tehtyä palautusta emmekä vastaa muunlaisen palautuksen kustannuksista.

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista

  • Hae palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti.
    • Valitse sieltä: “Palauta alkuperäisellä lähetystunnuksella”
  • Kirjoita paketin päälle:
    • saamasi palautuskoodi ja
    • nimesi ja osoitteesi vasempaan yläkulmaan.
  • Vie lähetys Postin pakettiautomaattiin.
  • Palautus tallentuu Postin seurantapalveluun. Et tarvitse kuittia palautuksesta.

Palauttaminen Postin palvelupisteessä

  • Kirjoita paketin päälle palautustunnus: 618063
  • Vie lähetys Postin palvelupisteeseen ja kerro, että kyseessä on asiakaspalautus.
  • Säilytä kuitti palautuksesta, kunnes olemme palauttaneet sinulle rahat.

Maksun palauttaminen

Palautamme maksusi 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Palautamme rahat sinulle samalla maksutavalla, jota käytit ostaessasi.

Jos palautustasi ei olla käsitelty 2:ssa viikossa, voit ottaa meihin yhteyttä ja tiedustella palautuksen tilaa.

Huom. Emme vastaa kysymyksiin palatuksiin liittyen, jos palautuksesta on kulunut alle 14 päivää.

Myyntikelpoisuus

Tuotteen on oltava myyntikelpoinen alkuperäisessä ehjässä ja siistissä myyntipakkauksessaan. Älä kirjoita tuotepakkausten päälle tai laita niihin teippiä. Muussa tapauksessa meillä on oikeus periä tuotteen arvon alenemista vastaava summa tai kieltäytyä kokonaan palauttamasta maksuja. Tällöin emme myöskään palauta tuotetta sinulle ennen kuin meille aiheutuvat palautuskulut on hyvitetty.

Esimerkiksi kenkien kohdalla on huomioitava, että kenkiä sovitetaan vain sisätiloissa, ja että ehjä kenkälaatikko kaikkine sisältöineen on mukana palautuksessa.

  • Sukissa, alusasuissa ja aluskerrastoissa ei ole palautusoikeutta, mikäli tuotepaketti on avattu.
  • Palautusoikeus koskee vain puhtaita ja käyttämättömiä tuotteita.
  • Mahdolliset tuotelaput on oltava paikallaan ja myös tuotepakkaus tulee palauttaa ehjänä.
  • Palautuslomake on täytettävä ja liitettävä mukaan palautukseen.